Osnovni cilj preduzeća su zadovoljni korisnici kojima se kontinuirano pružaju komunalne usluge visokog kvaliteta po prihvatljivim cenama. Da bi se ovo ostvarilo potrebno je da se:
- unaprede profesionalni kapaciteti zaposlenih kroz obuke, edukacije i selekciju pri zapošljavanju,
- unapredi i osavremeni mehanizacija i oprema čime bi se unapredio proces rada, povećala produktivnost i smanjili gubici,
- unapredi kontrola kvaliteta poslova, čime bi se ostvarilo racionalnije iskorišćavanje radnog vremena i povećala rentabilnost,
- politika naplate potraživanja dovede do nivoa koji ne bi ugrožavao opstanak i razvoj preduzeća (naplata potraživanja od korisnika ne sme biti ispod 85%),
- intezivira saradnja na relaciji zaposleni korisnici, čime bi se stvarali preduslovi za unapređenje rada na poboljšanju kvaliteta usluga i očuvanju zdrave životne sredine,
- poboljša zadovoljstvo zaposlenih pružanjem sigurne radne sredine i unapređivanjem materijalnog položaja.
Ostvarivanjem navedenih ciljeva bi se ostvarila dobit u cilju reinvestiranja u razvoj preduzeća, ostvarila korist za lokalnu zajednicu kroz poštovanje poslovne etike i društvenih vrednosti u svim područjima poslovanja, a istovremeno bi se dao doprinos održivom razvoju kroz odgovoran i savestan odnos prema životnoj sredini.