Misija:
Obezbeđivanje uslova za uredno, kvalitetno i ekonomski zadovoljavajuće pružanje svih vrsta komunalnih usluga građanima opštine Ada s posebnim osvrtom na zaštitu životne sredine i stalnu brigu o zadovoljstvu korisnika naših usluga.
Vizija:
Savremeno, tehnički i tehnološki opremljeno, preduzeće koje je razvilo inovativne i sigurne načine za pružanje usluga iz oblasti komunalne privrede, koje primenjuje najbolje primere svetske prakse u oblasti zaštite životne sredine i održivog razvoja i koje je, zbog toga, prepoznato kao model za funkcionisanje preduzeća za pružanje komunalnih usluga u regionu.
Ciljevi u 2017. godini
Osnovni cilj preduzeća je kontinuirano pružanje komunalnih usluga visokog kvaliteta po prihvatljivim cenama. Specifični ciljevi koje planiramo da ostvarimo u narednoj godini su da se:
- izvrše organizacione i tehničke pripreme kako bi se od 01.07.2017.godine vršilo vodosnabdevanje na celoj teritoriji opštine (preuzimanje održavanja bunara i naplata u naseljenim mestima Sterijino, Utrine i Obornjača i sukcesivno priključivanje mikrovodovoda, u Adi i Molu, na sistem javnog vodosnabdevanja),
- izvrši opremanje bunara na vodozahvatu u cilju automatizacije sistema upravljanja radom bunara i pripremi tehnička dokumentacija za automatizaciju sistema upravljanja bunarima u seoskim sredinama,
- kontinuirano radi na smanjivanju gubitaka na vodovodnoj mreži (rekonstrukcija najstarijih delova mreže i smanjivanje broja paušalnih pretplatnika kroz ugradnju vodomera i njihovo uredno baždarenje),
- obezbedi odvođenje i prečišćavanje najvećeg dela svih generisanih otpadnih voda sa teritorije Ade i Mola (maksimalno inteziviranje izgradnje priključaka na kanalizacionu mrežu),
- intenzivira kontrola korišćenja kanalizacione mreže kako u pogledu kvantiteta tako i u pogledu kvaliteta (smanjiti broj nelegalnih priključaka i pojačati kontrolu velikih korisnika),
- maksimalno iskoriste svi potencijali preduzeća (ljudski i materijalno - tehnički), kako bi se održala finansijska stabilnost preduzeća, kroz iznalaženje inovativnih načina za pružanje nestandardnih usluga građanima i pravnim licima,
- zaustavi negativan trend otežane naplate potraživanja za pružene usluge. Naplata potrživanja od korisnika koja je ispod 85% ozbiljno ugrožava ne samo razvoj nego, dugoročno gledano, i sam opstanak preduzeća
- održi nivo kvaliteta procesa rada svih ostalih delatnosti u uslovima maksimalne racionalizacije radne snage i troškova poslovanja,
- nastavi sa dobrom praksom unapređivanja profesionalnih kapaciteta zaposlenih kroz obuke, obrazovanje i usavršavanja, u skladu sa mogućnostima,
- u saradnji sa osnivačem dogovore principi realne i racionalne cenovne politike koja bi obezbedila da ne bude ugrožena funkcionalnost i održivost komunalnog sistema,
- broj zaposlenih ne smanji ispod minimuma potrebnog za efikasno i kvalitetno pružanje usluga
- održi intenzitet saradnje na relaciji zaposleni - korisnici, čime se stvaraju preduslovi za unapređenje rada na poboljšanju kvaliteta usluga i očuvanju zdrave životne sredine,
Ostvarivanjem navedenih ciljeva bi se značajno povećala mogućnost da se zadrži postojeći nivo kvaliteta komunalnih usluga kao doprinos održivom razvoju i zaštiti životne sredine u lokalnoj zajednici.